Experimental model train with enhance use of the wheel on the basis of electricity transmission with valve-inductor electric machines combined power and independent drive-wheel motor
Автомобиль. Дорога. Инфраструктура. = Avtomobil'. Doroga. Infrastruktura.
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Experimental model train with enhance use of the wheel on the basis of electricity transmission with valve-inductor electric machines combined power and independent drive-wheel motor
ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНАЯ МОДЕЛЬ АВТОПОЕЗДА С ПРИМЕНЕНИЕМ АКТИВИЗАЦИИ КОЛЕСНОГО ХОДА НА БАЗЕ ЭЛЕКТРИЧЕСКОЙ ТРАНСМИССИИ С ВЕНТИЛЬНО-ИНДУКТОРНЫМИ ЭЛЕКТРИЧЕСКИМИ МАШИНАМИ КОМБИНИРОВАННОГО СИЛОВОГО И АВТОНОМНЫХ ПРИВОДОВ ЭЛЕКТРОМОТОР-КОЛЕС |
|
Creator |
A. Marinko ; MADI
Алексей Маринко Николаевич; МАДИ |
|
Subject |
model, experiment, electric cars, VID, valve - inductor drive, truck, actuator, drive, motor-wheels, heavy-duty vehicles, BPS, modularity, module, an experimental model
модель, эксперимент, электрические машины, ВИП, вентильно-индукторный привод, автопоезд, силовой привод, привод, электромотор-колёсо, большегрузное транспортное средство, БТС, модульность, модуль, экспериментальная модель |
|
Description |
The choice of structure, structure and parameters of experimental model of the road train with application of activization of the wheel course locates in article, the constructive scheme of experimental model of the module on the basis of the semi-trailer is developed and its technical characteristics are estimated, features of the device of the heavy-load vehicle are defined and the modes of its work are set, results of an assessment of expediency of use of the valve-inductor electric drive are given in experimental model of the road train.
В статье обосновывается выбор состава, структуры и параметров экспериментальной модели автопоезда с применением активизации колёсного хода, разрабатывается конструктивная схема экспериментальной модели модуля на базе полуприцепа и оцениваются его технические характеристики, определяются особенности устройства большегрузного транспортного средства и задаются режимы его работы, приводятся результаты оценки целесообразности использования вентильно-индукторного электропривода в экспериментальной модели автопоезда. |
|
Publisher |
МАДИ
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2014-12-11
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — Рецензируемая статья |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.adi-madi.ru/madi/article/view/83
|
|
Source |
Avtomobil'. Doroga. Infrastruktura.; № 2(2) (2014)
Автомобиль. Дорога. Инфраструктура. = Avtomobil'. Doroga. Infrastruktura.; № 2(2) (2014) 2409-7217 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://www.adi-madi.ru/madi/article/view/83/pdf_48
http://www.adi-madi.ru/madi/article/downloadSuppFile/83/168 http://www.adi-madi.ru/madi/article/downloadSuppFile/83/169 http://www.adi-madi.ru/madi/article/downloadSuppFile/83/170 http://www.adi-madi.ru/madi/article/downloadSuppFile/83/171 http://www.adi-madi.ru/madi/article/downloadSuppFile/83/172 http://www.adi-madi.ru/madi/article/downloadSuppFile/83/205 |
|