Record Details

STUCTURAL AND LOGICAL FORMS OF PRESENTING EDUCATION CURRICULAR OF HIGHER PROFESSIONAL EDUCATION

Open Education

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title STUCTURAL AND LOGICAL FORMS OF PRESENTING EDUCATION CURRICULAR OF HIGHER PROFESSIONAL EDUCATION
Структурно-логическая форма представления учебных планов высшего профессионального образования
 
Creator Vasiliy Dmitriev B.; Vladimir State University named after Alexander G. and Nikolay G. Stoletov
Sergey Shumarin V.; Vladimir State University named after Alexander G. and Nikolay G. Stoletov
В. Дмитриев Б.; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых
С. Шумарин В.; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых
 
Subject Federal National Education Standards – 3; education curriculum; structural scheme; plans of HPE
ФГОС-3; учебные планы; структурная схема; Планы ВПО
 
Description A new approach of presenting education curricular is suggested& The new form will enhance quality of planning of educational process in the higher education institutions. Possible variants of employing the suggested form alongside with the information system of Federal Service of Supervision in the Sphere of Education and Science “Plans of HPE”. We present a description of electronic tables on the basis of the suggested structural and logical form. 
Предлагается форма представления учебных планов, позволяющая повысить качество планирования учебного процесса в высшей школе. Рассматриваются варианты ее совместной работы с информационной системой Рособрнадзора «Планы ВПО». Дается описание электронных таблиц на основе рассматриваемой структурно-логической формы. 
 
Publisher Plekhanov Russian University of Economics
 
Contributor

 
Date 2016-05-31
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


 
Format application/pdf
 
Identifier http://openedu.rea.ru/jour/article/view/225
10.21686/1818-4243-2013-6(101-10-15
 
Source Open Education; № 6(101 (2013); 10-15
Открытое образование; № 6(101 (2013); 10-15
2079-5939
1818-4243
10.21686/1818-4243-2013-6(101
 
Language rus
 
Relation http://openedu.rea.ru/jour/article/view/225/229
 
Rights Authors who publish with this journal agree to the following terms:Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).
Авторы, публикующие в данном журнале, соглашаются со следующим:Авторы сохраняют за собой авторские права на работу и предоставляют журналу право первой публикации работы на условиях лицензии Creative Commons Attribution License, которая позволяет другим распространять данную работу с обязательным сохранением ссылок на авторов оригинальной работы и оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы сохраняют право заключать отдельные контрактные договорённости, касающиеся не-эксклюзивного распространения версии работы в опубликованном здесь виде (например, размещение ее в институтском хранилище, публикацию в книге), со ссылкой на ее оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы имеют право размещать их работу в сети Интернет (например в институтском хранилище или персональном сайте) до и во время процесса рассмотрения ее данным журналом, так как это может привести к продуктивному обсуждению и большему количеству ссылок на данную работу (См. The Effect of Open Access).