A NEW APPROACH TO VIRTUAL EDUCATION
Open Education
View Archive InfoField | Value | |
Title |
A NEW APPROACH TO VIRTUAL EDUCATION
Новый подход к виртуальному обучению |
|
Creator |
Vladimir Kureychik V.; Southern federal university
Andrey Lezhebokov A.; Southern federal university Sofya Pashenko V.; Southern federal university В. Курейчик в; Южный федеральный университет А. Лежебоков А.; Южный федеральный университет С. Пащенко В.; Южный федеральный университет |
|
Subject |
virtual learning; distance learning; e-learning; webinar; augmented reality
виртуальное обучение; дистанционное обучение; электронные средства обучения; вебинар; дополненная реальность |
|
Description |
The article discusses several approaches to training, namely the virtual. Concrete examples of virtual learning systems were described, we disclosed their features, advantages and disadvantages. A new suggested approach integrates the features of existing systems, and opens new horizons and opportunities to obtain certain skills and abilities. Introduction of a new approach to the educational process will improve the quality and effectiveness of learning.
В статье рассмотрено несколько подходов к обучению, а именно виртуальному. Приведены конкретные примеры систем виртуального обучения, раскрыты их особенности, преимущества и недостатки. Предложен новый подход, который интегрирует в себя особенности уже существующих, открывает новые горизонты и возможности в получении определенных навыков и умений. Внедрение нового подхода в образовательный процесс позволит улучшить качество и эффективность обучения. |
|
Publisher |
Plekhanov Russian University of Economics
|
|
Contributor |
—
Работа выполнена при поддержке гранта РФФИ № 13-01-00371 |
|
Date |
2016-05-27
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://openedu.rea.ru/jour/article/view/102
10.21686/1818-4243-2014-3(104-4-9 |
|
Source |
Open Education; № 3(104 (2014); 4-9
Открытое образование; № 3(104 (2014); 4-9 2079-5939 1818-4243 10.21686/1818-4243-2014-3(104 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://openedu.rea.ru/jour/article/view/102/104
|
|
Rights |
Authors who publish with this journal agree to the following terms:Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).
Авторы, публикующие в данном журнале, соглашаются со следующим:Авторы сохраняют за собой авторские права на работу и предоставляют журналу право первой публикации работы на условиях лицензии Creative Commons Attribution License, которая позволяет другим распространять данную работу с обязательным сохранением ссылок на авторов оригинальной работы и оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы сохраняют право заключать отдельные контрактные договорённости, касающиеся не-эксклюзивного распространения версии работы в опубликованном здесь виде (например, размещение ее в институтском хранилище, публикацию в книге), со ссылкой на ее оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы имеют право размещать их работу в сети Интернет (например в институтском хранилище или персональном сайте) до и во время процесса рассмотрения ее данным журналом, так как это может привести к продуктивному обсуждению и большему количеству ссылок на данную работу (См. The Effect of Open Access). |
|