Record Details

TESTING OF ONLINE ESP COURSE FOR STUDENTS OF ECONOMIC SCHOOLS. FIRST FINDINGS ANALYSIS

Open Education

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title TESTING OF ONLINE ESP COURSE FOR STUDENTS OF ECONOMIC SCHOOLS. FIRST FINDINGS ANALYSIS
Апробация сетевого курса обучения английскому языку для студентов экономических специальностей в системе СПО: анализ первых результатов
 
Creator Nina Vasilchenko V.; State Institution of Content and Methods of Teaching of the Russian Academy of Education
Н. Васильченко В.; ФГНУ ИСМО РАО РФ
 
Subject online course; vocational education; educational content; analog vs. digital media; international standards
сетевой курс; среднее профессиональное образование; содержание обучения; носители информации; международные стандарты
 
Description The article provides a detailed analysis of the Russian course-books for students of Economic Schools. The authoress exposes the discrepancies along with proposing the solutions. In the second part, the article possesses a brief description as well as highlights the advantages of the new online ESP course on Economics, Banking and Insurance for colleges. In conclusion, the authoress contemplates over the first findings the course appraisal suggests. 
В данной статье анализируются отечественные печатные учебные пособия по обучению английскому языку для студентов экономических специальностей. Автор выявляет причины возникающих несоответствий, предлагая пути их разрешения посредством нового сетевого курса обучения английскому языку для учащихся экономического профиля, и пытается осмыслить первые результаты его апробации. 
 
Publisher Plekhanov Russian University of Economics
 
Contributor

 
Date 2016-05-30
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


 
Format application/pdf
 
Identifier http://openedu.rea.ru/jour/article/view/212
10.21686/1818-4243-2013-5(100-4-8
 
Source Open Education; № 5(100 (2013); 4-8
Открытое образование; № 5(100 (2013); 4-8
2079-5939
1818-4243
10.21686/1818-4243-2013-5(100
 
Language rus
 
Relation http://openedu.rea.ru/jour/article/view/212/214
 
Rights Authors who publish with this journal agree to the following terms:Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).
Авторы, публикующие в данном журнале, соглашаются со следующим:Авторы сохраняют за собой авторские права на работу и предоставляют журналу право первой публикации работы на условиях лицензии Creative Commons Attribution License, которая позволяет другим распространять данную работу с обязательным сохранением ссылок на авторов оригинальной работы и оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы сохраняют право заключать отдельные контрактные договорённости, касающиеся не-эксклюзивного распространения версии работы в опубликованном здесь виде (например, размещение ее в институтском хранилище, публикацию в книге), со ссылкой на ее оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы имеют право размещать их работу в сети Интернет (например в институтском хранилище или персональном сайте) до и во время процесса рассмотрения ее данным журналом, так как это может привести к продуктивному обсуждению и большему количеству ссылок на данную работу (См. The Effect of Open Access).