IMPACT OF MODERN INFORMATION SOCIETY ON THE UNIVERSITY ELECTRONIC BRANDING
Open Education
View Archive InfoField | Value | |
Title |
IMPACT OF MODERN INFORMATION SOCIETY ON THE UNIVERSITY ELECTRONIC BRANDING
Влияние современного информационного общества на интернет-брендинг университета |
|
Creator |
Lyubov Skovorodina L.; Moscow State University of Economics, Statistics and Informatics
Л. Сковородина Л.; Московский государственный университет экономики, статистики и информатики |
|
Subject |
the information society; digital communication; Information and Communications Technology (ICT); Internet branding/e-branding; social media; Search Engine Optimization (SEO)
информационное общество; digital-коммуникации; информационно-коммуникационные технологии (ИКТ); Интернет-брендинг; социальные медиа |
|
Description |
Necessity to develop of electronic information model for the formation of a virtual image of the University connected first with the dynamic trends of the modern society. Internet branding as an element of market sustainability of the University gives him an advantage over competitors and by that increases its competitiveness, оптимизация и продвижение сайта.
Необходимость разработки электронной информационной модели для формирования виртуального имиджа университета, связана в первую очередь с динамическими тенденциями развития современного общества. Интернет-брендинг как элемент рыночной устойчивости университета дает превосходство над конкурентами и тем самым повышает его конкурентоспособность. |
|
Publisher |
Plekhanov Russian University of Economics
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2016-05-25
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://openedu.rea.ru/jour/article/view/80
10.21686/1818-4243-2015-4(111-68-72 |
|
Source |
Open Education; № 4(111 (2015); 68-72
Открытое образование; № 4(111 (2015); 68-72 2079-5939 1818-4243 10.21686/1818-4243-2015-4(111 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://openedu.rea.ru/jour/article/view/80/82
|
|
Rights |
Authors who publish with this journal agree to the following terms:Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).
Авторы, публикующие в данном журнале, соглашаются со следующим:Авторы сохраняют за собой авторские права на работу и предоставляют журналу право первой публикации работы на условиях лицензии Creative Commons Attribution License, которая позволяет другим распространять данную работу с обязательным сохранением ссылок на авторов оригинальной работы и оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы сохраняют право заключать отдельные контрактные договорённости, касающиеся не-эксклюзивного распространения версии работы в опубликованном здесь виде (например, размещение ее в институтском хранилище, публикацию в книге), со ссылкой на ее оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы имеют право размещать их работу в сети Интернет (например в институтском хранилище или персональном сайте) до и во время процесса рассмотрения ее данным журналом, так как это может привести к продуктивному обсуждению и большему количеству ссылок на данную работу (См. The Effect of Open Access). |
|