INFORMATION-ANALYTICAL MONITORING SYSTEM OF PROFESSIONAL EDUCATION QUALITY
Open Education
View Archive InfoField | Value | |
Title |
INFORMATION-ANALYTICAL MONITORING SYSTEM OF PROFESSIONAL EDUCATION QUALITY
Информационно-аналитическая система мониторинга качества профессиональной подготовки |
|
Creator |
Alexander Mitin I.; The Russian Presidential Academy of National Economy and Public Administration (RANEPA)
Tatyana Filicheva A.; The Russian Presidential Academy of National Economy and Public Administration (RANEPA) А. Митин И.; Российская академия народного хозяйства и государственной службы при Президенте РФ (РАНХиГС) Т. Филичева А.; Российская академия народного хозяйства и государственной службы при Президенте РФ (РАНХиГС) |
|
Subject |
professional education; information-analytical system; monitoring; information support; educational system; hierarchical structure
профессиональное образование; информационно-аналитическая система; мониторинг; информационное обеспечение; образовательная система; иерархическая структура |
|
Description |
Article opens a series of publications devoted to creation of information-analytical system of monitoring of professional training quality which provides the solution of expert and analytical problems of an assessment of current state of quality of educational services, formation of recommendations about improvement of quality for administration of educational institution.
Статья открывает цикл публикаций, посвященных построению информационно-аналитической системы мониторинга качества профессиональной подготовки, которая обеспечивает решение экспертно-аналитических задач оценки текущего состояния качества образовательных услуг, формирование рекомендаций по повышению качества для администрации образовательного учреждения. |
|
Publisher |
Plekhanov Russian University of Economics
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2016-05-30
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://openedu.rea.ru/jour/article/view/204
10.21686/1818-4243-2013-4(99)-46-51 |
|
Source |
Open Education; № 4(99) (2013); 46-51
Открытое образование; № 4(99) (2013); 46-51 2079-5939 1818-4243 10.21686/1818-4243-2013-4(99) |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://openedu.rea.ru/jour/article/view/204/206
|
|
Rights |
Authors who publish with this journal agree to the following terms:Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).
Авторы, публикующие в данном журнале, соглашаются со следующим:Авторы сохраняют за собой авторские права на работу и предоставляют журналу право первой публикации работы на условиях лицензии Creative Commons Attribution License, которая позволяет другим распространять данную работу с обязательным сохранением ссылок на авторов оригинальной работы и оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы сохраняют право заключать отдельные контрактные договорённости, касающиеся не-эксклюзивного распространения версии работы в опубликованном здесь виде (например, размещение ее в институтском хранилище, публикацию в книге), со ссылкой на ее оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы имеют право размещать их работу в сети Интернет (например в институтском хранилище или персональном сайте) до и во время процесса рассмотрения ее данным журналом, так как это может привести к продуктивному обсуждению и большему количеству ссылок на данную работу (См. The Effect of Open Access). |
|