Record Details

THE ROLE OF TEACHER’S PERSONALITY IN LEARNING MOTIVATION OF STUDENTS WORKING IN E-LEARNING THE ROLE OF TEACHER’S PERSONALITY IN LEARNING MOTIVATION OF STUDENTS WORKING IN E-LEARNING

Open Education

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title THE ROLE OF TEACHER’S PERSONALITY IN LEARNING MOTIVATION OF STUDENTS WORKING IN E-LEARNING THE ROLE OF TEACHER’S PERSONALITY IN LEARNING MOTIVATION OF STUDENTS WORKING IN E-LEARNING
Роль личности преподавателя в мотивации работы студентов в e-learning
 
Creator Denis Vlasov V.; Moscow State University of Economics, Statistics and Informatics
Д. Власов В.; МЭСИ
 
Subject personality; individuality; education; motivation; e-learning; distance learning
личность; образование; мотивация; электронное обучение; дистанционное обучение
 
Description The article discusses the role of the teacher individuality to motivate students’ work in e-learning educational systems. The analysis concludes that the role of the teacher’s personality is not eliminated, is not replaced by electronics, and goes in a slightly different form, while remaining one of the main motivators of productive work of students in the learning process. 
В статье рассматривается роль личности преподавателя в мотивации работы студентов в системах электронного обучения. В результате анализа делается вывод о том, что роль личности преподавателя не элиминируется, не подменяется электроникой, а переходит в несколько иную форму, оставаясь при этом одним из главных факторов мотивации эффективной работы студентов в процессе обучения. 
 
Publisher Plekhanov Russian University of Economics
 
Contributor

 
Date 2016-05-26
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


 
Format application/pdf
 
Identifier http://openedu.rea.ru/jour/article/view/90
10.21686/1818-4243-2014-2(103-29-33
 
Source Open Education; № 2(103 (2014); 29-33
Открытое образование; № 2(103 (2014); 29-33
2079-5939
1818-4243
10.21686/1818-4243-2014-2(103
 
Language rus
 
Relation http://openedu.rea.ru/jour/article/view/90/92
 
Rights Authors who publish with this journal agree to the following terms:Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).
Авторы, публикующие в данном журнале, соглашаются со следующим:Авторы сохраняют за собой авторские права на работу и предоставляют журналу право первой публикации работы на условиях лицензии Creative Commons Attribution License, которая позволяет другим распространять данную работу с обязательным сохранением ссылок на авторов оригинальной работы и оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы сохраняют право заключать отдельные контрактные договорённости, касающиеся не-эксклюзивного распространения версии работы в опубликованном здесь виде (например, размещение ее в институтском хранилище, публикацию в книге), со ссылкой на ее оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы имеют право размещать их работу в сети Интернет (например в институтском хранилище или персональном сайте) до и во время процесса рассмотрения ее данным журналом, так как это может привести к продуктивному обсуждению и большему количеству ссылок на данную работу (См. The Effect of Open Access).