PRACTICE OF USING PODCASTS AND VIDEOCASTS IN INTEGRATED BUSINESS ENGLISH TEACHING
Open Education
View Archive InfoField | Value | |
Title |
PRACTICE OF USING PODCASTS AND VIDEOCASTS IN INTEGRATED BUSINESS ENGLISH TEACHING
Опыт использования подкастов и видеокастов при интегрированном обучении профессионально ориентированному деловому английскому языку |
|
Creator |
Tatiana Gerasimenko L.; Moscow State University of Economics, Statistics and Informatics, Moscow
Tatiana Gulaya M.; Moscow State University of Economics, Statistics and Informatics, Moscow Т. Герасименко Л.; Московский государственный университет экономики, статистики и информатики Т. Гулая М.; Московский государственный университет экономики, статистики и информатики |
|
Subject |
podcast; videocast; knowledge management
подкаст; видеокаст; управление знаниями |
|
Description |
The paper aims to consider and assess (from theoretical and practical standpoints) the implementation of podcasts and videocasts in the integrated teaching of two courses: Business English and Knowledge Management. The use of the above technologies enhances the learning motivation of students, provides them with possibilities to realize their intellectual and creative potential and contributes to their more efficient professional training.
Цель статьи – рассмотреть и оценить (с теоретической и практической точек зрения) использование подкастов и видеокастов при интегрированном изучении двух курсов: «Business English» и «Knowledge Management». Использование вышеупомянутых технологий повышает мотивацию студентов к учёбе, раскрывает их интеллектуальный и творческий потенциал и способствует более эффективной подготовке будущих экономистов. |
|
Publisher |
Plekhanov Russian University of Economics
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2016-05-30
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://openedu.rea.ru/jour/article/view/173
10.21686/1818-4243-2013-1(96)-73-76 |
|
Source |
Open Education; № 1(96) (2013); 73-76
Открытое образование; № 1(96) (2013); 73-76 2079-5939 1818-4243 10.21686/1818-4243-2013-1(96) |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://openedu.rea.ru/jour/article/view/173/175
|
|
Rights |
Authors who publish with this journal agree to the following terms:Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).
Авторы, публикующие в данном журнале, соглашаются со следующим:Авторы сохраняют за собой авторские права на работу и предоставляют журналу право первой публикации работы на условиях лицензии Creative Commons Attribution License, которая позволяет другим распространять данную работу с обязательным сохранением ссылок на авторов оригинальной работы и оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы сохраняют право заключать отдельные контрактные договорённости, касающиеся не-эксклюзивного распространения версии работы в опубликованном здесь виде (например, размещение ее в институтском хранилище, публикацию в книге), со ссылкой на ее оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы имеют право размещать их работу в сети Интернет (например в институтском хранилище или персональном сайте) до и во время процесса рассмотрения ее данным журналом, так как это может привести к продуктивному обсуждению и большему количеству ссылок на данную работу (См. The Effect of Open Access). |
|