Record Details

MONITORING OF STUDENTS' INFORMATION COMPETENCE OF THE SPECIALITY 032001 − DOCUMENTATION MANAGEMENT AND ADMINISTRATIVE SUPPORT

Open Education

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title MONITORING OF STUDENTS' INFORMATION COMPETENCE OF THE SPECIALITY 032001 − DOCUMENTATION MANAGEMENT AND ADMINISTRATIVE SUPPORT
Мониторинг информационной компетентности студентов специальности 032001 – документоведение и документационное обеспечение управления
 
Creator Vyacheslav Persianov V.; Tula State Pedagogical University of L.N Tolstoy
Alexey Gordeyev V.; Tula State Pedagogical University of L.N Tolstoy
В. Персианов В.; ФГБОУ ВПО «Тульский государственный педагогический университет им. Л.Н Толстого»
А. Гордеев В.; ФГБОУ ВПО «Тульский государственный педагогический университет им. Л.Н Толстого»
 
Subject didactic unit; competence; module; cluster; testing; score-achievement assessment; monitoring; information matrix; development level
дидактическая единица; компетенция; компетентность; модуль; кластер; тестирование; балльно-рейтинговая оценка; мониторинг; информационная матрица; уровень освоения
 
Description The article deals with the method of information competence development of Documentation management and administrative support students (specialty 032001). The method is approved in the educational environment of Tula state pedagogical university by L.N. Tolstoy and has proved its high effi ciency. 
В статье представлена методика формирования информационной компетентности студентов специальности 032001 «Документоведение и документационное обеспечение управления». Методика апробирована в образовательном пространстве Тульского государственного педагогического университета им. Л.Н. Толстого и показала высокую эффективность. 
 
Publisher Plekhanov Russian University of Economics
 
Contributor

 
Date 2016-05-27
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


 
Format application/pdf
 
Identifier http://openedu.rea.ru/jour/article/view/132
10.21686/1818-4243-2014-1(102-44-55
 
Source Open Education; № 1(102 (2014); 44-55
Открытое образование; № 1(102 (2014); 44-55
2079-5939
1818-4243
10.21686/1818-4243-2014-1(102
 
Language rus
 
Relation http://openedu.rea.ru/jour/article/view/132/134
 
Rights Authors who publish with this journal agree to the following terms:Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).
Авторы, публикующие в данном журнале, соглашаются со следующим:Авторы сохраняют за собой авторские права на работу и предоставляют журналу право первой публикации работы на условиях лицензии Creative Commons Attribution License, которая позволяет другим распространять данную работу с обязательным сохранением ссылок на авторов оригинальной работы и оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы сохраняют право заключать отдельные контрактные договорённости, касающиеся не-эксклюзивного распространения версии работы в опубликованном здесь виде (например, размещение ее в институтском хранилище, публикацию в книге), со ссылкой на ее оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы имеют право размещать их работу в сети Интернет (например в институтском хранилище или персональном сайте) до и во время процесса рассмотрения ее данным журналом, так как это может привести к продуктивному обсуждению и большему количеству ссылок на данную работу (См. The Effect of Open Access).