Record Details

ALGORITHM FOR COMPETITIVE SELECTION OF CANDIDATES FOR ADMISSION TO THE UNIVERSITY FOR THE SECOND AND SUBSEQUENT YEARS OF STUDY TO THE CONDITION THAT THE SET OF ORDERED PRIORITY AREAS FOR THE PREPARATION OF THE STATEMENT

Open Education

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ALGORITHM FOR COMPETITIVE SELECTION OF CANDIDATES FOR ADMISSION TO THE UNIVERSITY FOR THE SECOND AND SUBSEQUENT YEARS OF STUDY TO THE CONDITION THAT THE SET OF ORDERED PRIORITY AREAS FOR THE PREPARATION OF THE STATEMENT
Алгоритм проведения конкурсного отбора претендентов при приеме в вуз на второй и последующие курсы в условиях указания множества упорядоченных по приоритету направлений подготовки в заявлении
 
Creator Oleg Ovchinkin V.; Southwestern State University
Aleksey Pykhtin I.; Southwestern State University
О. Овчинкин В.; Юго-Западный государственный университет
А. Пыхтин И.; Юго-Западный государственный университет
 
Subject admission to the second and subsequent years; high education; the algorithm
зачисление на второй и последующий курсы; высшее образование; алгоритм
 
Description In this paper the problem is formalized competitive selection and admission to the following courses 2 and the example of the admission campaign in Southwest State University, an algorithm of solving the problem. 
В работе формализована задача конкурсного отбора и зачисления на второй и последующий курсы на примере приёмной кампании в Юго-Западном государственном университете, составлен алгоритм решения задачи. 
 
Publisher Plekhanov Russian University of Economics
 
Contributor
Работа выполнена в рамках государственного задания ЮЗГУ на 2013 год в части проведения научно-исследова- тельских работ, проект 8.8356.2013 «Модели, алгоритмы и программное обеспечение для управления процессом переводов и зачисления в вуз на второй и последующие курсы»
 
Date 2016-05-31
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


 
Format application/pdf
 
Identifier http://openedu.rea.ru/jour/article/view/233
10.21686/1818-4243-2013-6(101-65-70
 
Source Open Education; № 6(101 (2013); 65-70
Открытое образование; № 6(101 (2013); 65-70
2079-5939
1818-4243
10.21686/1818-4243-2013-6(101
 
Language rus
 
Relation http://openedu.rea.ru/jour/article/view/233/237
 
Rights Authors who publish with this journal agree to the following terms:Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).
Авторы, публикующие в данном журнале, соглашаются со следующим:Авторы сохраняют за собой авторские права на работу и предоставляют журналу право первой публикации работы на условиях лицензии Creative Commons Attribution License, которая позволяет другим распространять данную работу с обязательным сохранением ссылок на авторов оригинальной работы и оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы сохраняют право заключать отдельные контрактные договорённости, касающиеся не-эксклюзивного распространения версии работы в опубликованном здесь виде (например, размещение ее в институтском хранилище, публикацию в книге), со ссылкой на ее оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы имеют право размещать их работу в сети Интернет (например в институтском хранилище или персональном сайте) до и во время процесса рассмотрения ее данным журналом, так как это может привести к продуктивному обсуждению и большему количеству ссылок на данную работу (См. The Effect of Open Access).