Record Details

INCREASE OF THE TRAINING MATERIAL UNDERSTANDING LEVEL IN MATHEMATICS TRAINING OF STUDENTS

Open Education

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title INCREASE OF THE TRAINING MATERIAL UNDERSTANDING LEVEL IN MATHEMATICS TRAINING OF STUDENTS
Повышение уровня понимания учебного материала при обучении студентов математике
 
Creator Tatyana Pushkaryeva P.; Krasnoyarsk state pedagogical university of V.P. Astafyev
Т. Пушкарева П.; Красноярский государственный педагогический университет им. В.П. Астафьева
 
Subject mathematical training in the Pedagogical University; understanding of mathematical information; the information approach; the integrated thesaurus
математическая подготовка в педвузе; понимание математической информации; информационный подход; интегрированный тезаурус
 
Description The work presents description of justification and research of ways of increase of understanding level of mathematical information in training of Pedagogical University students. The understanding model, its measuring instruments, and mathematics tutorial tools, which enforce its understanding level are offered. 
В работе проведено обоснование и исследование способов повышения уровня понимания математической информации при обучении студентов в педвузе. Предложены модель понимания, его измерители, а также средства обучения математике, повышающие уровень ее понимания. 
 
Publisher Plekhanov Russian University of Economics
 
Contributor

 
Date 2016-05-30
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


 
Format application/pdf
 
Identifier http://openedu.rea.ru/jour/article/view/201
10.21686/1818-4243-2013-4(99)-24-31
 
Source Open Education; № 4(99) (2013); 24-31
Открытое образование; № 4(99) (2013); 24-31
2079-5939
1818-4243
10.21686/1818-4243-2013-4(99)
 
Language rus
 
Relation http://openedu.rea.ru/jour/article/view/201/203
 
Rights Authors who publish with this journal agree to the following terms:Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).
Авторы, публикующие в данном журнале, соглашаются со следующим:Авторы сохраняют за собой авторские права на работу и предоставляют журналу право первой публикации работы на условиях лицензии Creative Commons Attribution License, которая позволяет другим распространять данную работу с обязательным сохранением ссылок на авторов оригинальной работы и оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы сохраняют право заключать отдельные контрактные договорённости, касающиеся не-эксклюзивного распространения версии работы в опубликованном здесь виде (например, размещение ее в институтском хранилище, публикацию в книге), со ссылкой на ее оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы имеют право размещать их работу в сети Интернет (например в институтском хранилище или персональном сайте) до и во время процесса рассмотрения ее данным журналом, так как это может привести к продуктивному обсуждению и большему количеству ссылок на данную работу (См. The Effect of Open Access).