Record Details

MATHEMATICAL MODELS OF TRAINING AND EVALUATION OF COMPETENCE QUALITY ACQUISITION IN EDUCATIONAL PROCESS

Open Education

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title MATHEMATICAL MODELS OF TRAINING AND EVALUATION OF COMPETENCE QUALITY ACQUISITION IN EDUCATIONAL PROCESS
Математические модели подготовки и проверки качества освоения компетенций в образовательном процессе
 
Creator Sergey Barkalov A.; Voronezh state architectural and construction university
Sergey Moiseev I.; Autonomous educational non-government institution of higher professional education “Institute of management, marketing, and finance”
Natalia Kocherga S.; Moscow State University of Economics, Statistics and Informatics (MESI)
Elena Solovyeva V.; Voronezh state architectural and construction university
С. Баркалов А.; Воронежский государственный архитектурно-строительный университет
С. Моисеев И.; Автономная образовательная негосударственная организация высшего профессионального образования «Институт менеджмента, маркетинга и финансов»
Н. Кочерга С.; Московский государственный университет экономики, статистики и информатики (МЭСИ)
Е. Соловьева В.; Воронежский государственный архитектурно-строительный университет
 
Subject education; competences; mathematical model; group work; latent disposal variables; Rush analysis
образование; компетенции; математическая модель; групповые занятия; латентные переменные; Раш-анализ
 
Description The work presents an original model of competence-approach education quality evaluation, based on assessment of latent disposal variable, including dynamics. We offer methods for group work arrangement and its quality evaluation. 
В работе рассмотрена оригинальная модель проверки качества компетентностного обучения, основанная на оценки латентных переменных, в том числе и в динамике, и предлагаются методики организации групповых занятий с оценкой их качества. 
 
Publisher Plekhanov Russian University of Economics
 
Contributor

 
Date 2016-05-26
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


 
Format application/pdf
 
Identifier http://openedu.rea.ru/jour/article/view/87
10.21686/1818-4243-2014-2(103-9-16
 
Source Open Education; № 2(103 (2014); 9-16
Открытое образование; № 2(103 (2014); 9-16
2079-5939
1818-4243
10.21686/1818-4243-2014-2(103
 
Language rus
 
Relation http://openedu.rea.ru/jour/article/view/87/89
 
Rights Authors who publish with this journal agree to the following terms:Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).
Авторы, публикующие в данном журнале, соглашаются со следующим:Авторы сохраняют за собой авторские права на работу и предоставляют журналу право первой публикации работы на условиях лицензии Creative Commons Attribution License, которая позволяет другим распространять данную работу с обязательным сохранением ссылок на авторов оригинальной работы и оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы сохраняют право заключать отдельные контрактные договорённости, касающиеся не-эксклюзивного распространения версии работы в опубликованном здесь виде (например, размещение ее в институтском хранилище, публикацию в книге), со ссылкой на ее оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы имеют право размещать их работу в сети Интернет (например в институтском хранилище или персональном сайте) до и во время процесса рассмотрения ее данным журналом, так как это может привести к продуктивному обсуждению и большему количеству ссылок на данную работу (См. The Effect of Open Access).