Record Details

METHODICAL ASPECTS OF TEACHING EFFICIENCY IN SMART-UNIVERSITY

Open Education

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title METHODICAL ASPECTS OF TEACHING EFFICIENCY IN SMART-UNIVERSITY
Методические аспекты повышения эффективности обучения в Smart-университете
 
Creator Anzhelika Rychkova V.; Plekhanov Russian University of Economics (PRUE)
Alexander Smirnov A.; Plekhanov Russian University of Economics (PRUE)
А. Рычкова В.; ФГБОУ ВО «РЭУ имени Г.В. Плеханова»
А. Смирнов А.; ФГБОУ ВО «РЭУ имени Г.В. Плеханова»
 
Subject Smart-University; Smart Toolkit-University; the effectiveness of the training; team approach; methodology Scrum; the electronic campus; grade-rating system
Smart-университет; инструментарий Smart-университета; эффективность обучения; командный подход; методология Scrum; Электронный кампус; балльно-рейтинговая система
 
Description Instrumentation development disclosed in accordance with the basic principles of Smart-University. Suggest ways to improve the use of the Electronic Campus and grade-rating system (GRS). Scrum methodology approaches and their adaptation to build Smart-University. 
Раскрыты направления развития инструментария в соответствии с основными принципами формирования Smart-университета. Предложены пути повышения эффективности использования Электронного кампуса и балльно-рейтинговой системы (БРС). Рассмотрены подходы методологии Scrum и возможности их адаптации при построении Smart-университета. 
 
Publisher Plekhanov Russian University of Economics
 
Contributor

 
Date 2016-05-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


 
Format application/pdf
 
Identifier http://openedu.rea.ru/jour/article/view/54
10.21686/1818-4243-2015-5(112-39-43
 
Source Open Education; № 5(112 (2015); 39-43
Открытое образование; № 5(112 (2015); 39-43
2079-5939
1818-4243
10.21686/1818-4243-2015-5(112
 
Language rus
 
Relation http://openedu.rea.ru/jour/article/view/54/56
 
Rights Authors who publish with this journal agree to the following terms:Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).
Авторы, публикующие в данном журнале, соглашаются со следующим:Авторы сохраняют за собой авторские права на работу и предоставляют журналу право первой публикации работы на условиях лицензии Creative Commons Attribution License, которая позволяет другим распространять данную работу с обязательным сохранением ссылок на авторов оригинальной работы и оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы сохраняют право заключать отдельные контрактные договорённости, касающиеся не-эксклюзивного распространения версии работы в опубликованном здесь виде (например, размещение ее в институтском хранилище, публикацию в книге), со ссылкой на ее оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы имеют право размещать их работу в сети Интернет (например в институтском хранилище или персональном сайте) до и во время процесса рассмотрения ее данным журналом, так как это может привести к продуктивному обсуждению и большему количеству ссылок на данную работу (См. The Effect of Open Access).