METHODS OF STUDY OF TECHNOLOGY ELECTRONIC DOCUMENT IN THE FORM OF BUSINESS GAMES
Open Education
View Archive InfoField | Value | |
Title |
METHODS OF STUDY OF TECHNOLOGY ELECTRONIC DOCUMENT IN THE FORM OF BUSINESS GAMES
Методические приемы изучения технологии систем электронного документооборота в форме деловой игры |
|
Creator |
Nataliy Pavlova I.; Samara State University of Economics
Gennady Scheglov M.; Samara State University of Economics Н. Павлова И.; Самарский государственный экономический университет Г. Щеглов М.; Самарский государственный экономический университет |
|
Subject |
pedagogical innovative technologies; electronic document management system; a business game; configuration; administration
педагогические инновационные технологии; система электронного документооборота; деловая игра; конфигурация; администрирование |
|
Description |
Joint activity of students in the development of teaching material promotes the exchange of skills and knowledge, the development of collective solutions, that is, the ability to work in a team of employees. Business Game simulating the behavior of professionals in the functioning of the SED, promotes vigorous activity students deep penetration into study disciplines, increasing the level of development of the subject.
Совместная деятельность студентов в процессе освоения учебного материала способствует обмену умениями и знаниями, выработке коллективного решения, то есть умению работать в коллективе сотрудников. Деловая игра, моделируя поведение специалистов в условиях функционирования СЭДО, способствует активной деятельности студентов, глубокому проникновению в изучаемую дисциплину, увеличивая уровень освоения предмета. |
|
Publisher |
Plekhanov Russian University of Economics
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2016-05-23
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://openedu.rea.ru/jour/article/view/4
10.21686/1818-4243-2016-1-17-20 |
|
Source |
Open Education; № 1 (2016); 17-20
Открытое образование; № 1 (2016); 17-20 2079-5939 1818-4243 10.21686/1818-4243-2016-1 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://openedu.rea.ru/jour/article/view/4/5
|
|
Rights |
Authors who publish with this journal agree to the following terms:Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).
Авторы, публикующие в данном журнале, соглашаются со следующим:Авторы сохраняют за собой авторские права на работу и предоставляют журналу право первой публикации работы на условиях лицензии Creative Commons Attribution License, которая позволяет другим распространять данную работу с обязательным сохранением ссылок на авторов оригинальной работы и оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы сохраняют право заключать отдельные контрактные договорённости, касающиеся не-эксклюзивного распространения версии работы в опубликованном здесь виде (например, размещение ее в институтском хранилище, публикацию в книге), со ссылкой на ее оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы имеют право размещать их работу в сети Интернет (например в институтском хранилище или персональном сайте) до и во время процесса рассмотрения ее данным журналом, так как это может привести к продуктивному обсуждению и большему количеству ссылок на данную работу (См. The Effect of Open Access). |
|