NATURAL INNOVATIONS – FOR QUALITY OF LYCEUM EDUCATION
Open Education
View Archive InfoField | Value | |
Title |
NATURAL INNOVATIONS – FOR QUALITY OF LYCEUM EDUCATION
Природосообразные инновации – для качества лицейского образования |
|
Creator |
Anna Vakhtel G.; Lyceum «Eureka» Sayanogorsk, Russia
Vera Shvetsova M.; Lyceum «Eureka» Sayanogorsk, Russia Elena Beloglazova P.; Lyceum «Eureka» Sayanogorsk, Russia А. Вахтель Г.; МБОУ «Лицей «Эврика», г. Саяногорск, р.п. Черёмушки, Республика Хакасия В. Швецова М.; МБОУ «Лицей «Эврика», г. Саяногорск, р.п. Черёмушки, Республика Хакасия Е. Белоглазова П.; МБОУ «Лицей «Эврика», г. Саяногорск, р.п. Черёмушки, Республика Хакасия |
|
Subject |
natural technologies;harmonization of the functional systems of organism;innovative grounds;in-separate education;integrative methods of educating and education;physical and psychical
природосообразные технологии;гармонизация функциональных систем организма;инновационные площадки;параллельно-раздельное воспитание;интегративные методы обучения и воспитания;физическое и психическое здоровье |
|
Description |
The analysis of experience of the use of natural technologies harmonizing the functional systems of organism of students is Given. The results of the use of innovative grounds are shown: «In-separate education and educating», «Gender model of realization of EDU. Standard», «Integrative methods of educating and education». As a result of innovative activity improved quality train of schoolchildren with the different level of capabilities on condition of maintenance of their physical and psychical health.
Дан анализ опыта использования природосообразных технологий, гармонизирующих функциональные системы организма учащихся. Показаны результаты использования инновационных площадок: «Параллельно-раздельное воспитание и обучение», «Гендерная модель реализации ФГОС», «Интегративные методы обучения и воспитания». В результате инновационной деятельности повышено качество обученности школьников с разным уровнем способностей при условии сохранения их физического и психического здоровья. |
|
Publisher |
Plekhanov Russian University of Economics
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2016-06-03
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://openedu.rea.ru/jour/article/view/253
10.21686/1818-4243-2016-2-76-77 |
|
Source |
Open Education; № 2 (2016); 76-77
Открытое образование; № 2 (2016); 76-77 2079-5939 1818-4243 10.21686/1818-4243-2016-2 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://openedu.rea.ru/jour/article/view/253/256
|
|
Rights |
Authors who publish with this journal agree to the following terms:Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).
Авторы, публикующие в данном журнале, соглашаются со следующим:Авторы сохраняют за собой авторские права на работу и предоставляют журналу право первой публикации работы на условиях лицензии Creative Commons Attribution License, которая позволяет другим распространять данную работу с обязательным сохранением ссылок на авторов оригинальной работы и оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы сохраняют право заключать отдельные контрактные договорённости, касающиеся не-эксклюзивного распространения версии работы в опубликованном здесь виде (например, размещение ее в институтском хранилище, публикацию в книге), со ссылкой на ее оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы имеют право размещать их работу в сети Интернет (например в институтском хранилище или персональном сайте) до и во время процесса рассмотрения ее данным журналом, так как это может привести к продуктивному обсуждению и большему количеству ссылок на данную работу (См. The Effect of Open Access). |
|