SOFTWARE OPTIMIZATION OF BUSINESS PROCESS “UNIVERSITY ADMISSION CAMPAIGN”
Open Education
View Archive InfoField | Value | |
Title |
SOFTWARE OPTIMIZATION OF BUSINESS PROCESS “UNIVERSITY ADMISSION CAMPAIGN”
Программные средства оптимизации бизнес-процесса «приемная кампания вуза» |
|
Creator |
Victor Babenko V.; Syktyvkar State University, Syktyvkar
Yury Golchevskiy V.; Syktyvkar State University, Syktyvkar Sabina Gulayeva T.; Syktyvkar State University, Syktyvkar В. Бабенко В.; ФГБОУ ВПО «Сыктывкарский государственный университет» Ю. Гольчевский В.; ФГБОУ ВПО «Сыктывкарский государственный университет» С. Гуляева Т.; ФГБОУ ВПО «Сыктывкарский государственный университет» |
|
Subject |
business process; university admission campaign; BPI (Business Process Improvement); CRM (Customers Relationship Management); Project Management
бизнес-процесс; приемная кампания ВУЗа; BPI (Business Process Improvement); CRM (Customers Relationship Management); управление проектами |
|
Description |
Admission campaign is an important part of the main business processes system of the university. Admission campaign is analyzed on the base of different modeling tools. The conceptual basis of CRM-system as information support of the process is proposed. It should be significant optimizing resource of business process.
Приемная кампания – важная составляющая системы основных бизнес-процессов ВУЗа. В статье проводится анализ этого процесса с использованием различных средств моделирования. Предлагается организация информационного обеспечения приемной кампании на концептуальной основе CRM-технологий, которые должны выступать в качестве значимого оптимизирующего ресурса. |
|
Publisher |
Plekhanov Russian University of Economics
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2016-05-24
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://openedu.rea.ru/jour/article/view/41
10.21686/1818-4243-2015-3(110-57-62 |
|
Source |
Open Education; № 3(110 (2015); 57-62
Открытое образование; № 3(110 (2015); 57-62 2079-5939 1818-4243 10.21686/1818-4243-2015-3(110 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://openedu.rea.ru/jour/article/view/41/43
|
|
Rights |
Authors who publish with this journal agree to the following terms:Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).
Авторы, публикующие в данном журнале, соглашаются со следующим:Авторы сохраняют за собой авторские права на работу и предоставляют журналу право первой публикации работы на условиях лицензии Creative Commons Attribution License, которая позволяет другим распространять данную работу с обязательным сохранением ссылок на авторов оригинальной работы и оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы сохраняют право заключать отдельные контрактные договорённости, касающиеся не-эксклюзивного распространения версии работы в опубликованном здесь виде (например, размещение ее в институтском хранилище, публикацию в книге), со ссылкой на ее оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы имеют право размещать их работу в сети Интернет (например в институтском хранилище или персональном сайте) до и во время процесса рассмотрения ее данным журналом, так как это может привести к продуктивному обсуждению и большему количеству ссылок на данную работу (См. The Effect of Open Access). |
|