Record Details

ACTIVE LEARNING METHODS BASED ON THE CDIO SYLLABUS WAS USED ON THE TRAJECTORY OF ELITE ENGINEERING EDUCATION IN TOMSK POLYTECHNIC UNIVERSITY

Автомобиль. Дорога. Инфраструктура. = Avtomobil'. Doroga. Infrastruktura.

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ACTIVE LEARNING METHODS BASED ON THE CDIO SYLLABUS WAS USED ON THE TRAJECTORY OF ELITE ENGINEERING EDUCATION IN TOMSK POLYTECHNIC UNIVERSITY
АКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ НА ОСНОВЕ CDIO SYLLABUS, ПРИМЕНЯЕМЫЕ НА ТРАЕКТОРИИ ЭЛИТНОГО ТЕХНИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ В НИ ТПУ
 
Creator Yliy Bay D.; NR TPU
Evgeniya Serebryakova N.; NR TPU
Юлий Бай Дмитриевич; НИ ТПУ
Евгения Серебрякова Николаевна; НИ ТПУ
 
Subject competence, engineering invention, Elite Engineering Education, CDIO, active learning methods
компетенция, инженерное изобретательство, элитное техническое образование, инициатива CDIO, активные методы обучения
 
Description The paper analyzes the results of implementing the CDIO Initiative in the Elite Engineering Education (EEE) supplementary training program at Tomsk Polytechnic University. The authors address the results of implementing active learning methods (ALM) that predict the success of students' training, information digestion speed, and increase in permanent knowledge.
В статье проанализированы результаты внедрения инициативы CDIO в дополнительную программу элитного технического образования (ЭТО) в Томском политехническом университете. Авторами рассмотрены результаты внедрения активных методов обучения (АМО), прогнозирующих успешность обучения студентов, скорость усвоения информации и увеличение остаточных знаний.
 
Publisher МАДИ
 
Contributor

 
Date 2016-03-10
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


 
Format application/pdf
 
Identifier http://www.adi-madi.ru/madi/article/view/252
 
Source Avtomobil'. Doroga. Infrastruktura.; № 1(7) (2016)
Автомобиль. Дорога. Инфраструктура. = Avtomobil'. Doroga. Infrastruktura.; № 1(7) (2016)
2409-7217
 
Language rus
 
Relation http://www.adi-madi.ru/madi/article/view/252/pdf_164
http://www.adi-madi.ru/madi/article/downloadSuppFile/252/503