ACTIVE LEARNING METHODS BASED ON THE CDIO SYLLABUS WAS USED ON THE TRAJECTORY OF ELITE ENGINEERING EDUCATION IN TOMSK POLYTECHNIC UNIVERSITY
Автомобиль. Дорога. Инфраструктура. = Avtomobil'. Doroga. Infrastruktura.
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ACTIVE LEARNING METHODS BASED ON THE CDIO SYLLABUS WAS USED ON THE TRAJECTORY OF ELITE ENGINEERING EDUCATION IN TOMSK POLYTECHNIC UNIVERSITY
АКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ НА ОСНОВЕ CDIO SYLLABUS, ПРИМЕНЯЕМЫЕ НА ТРАЕКТОРИИ ЭЛИТНОГО ТЕХНИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ В НИ ТПУ |
|
Creator |
Yliy Bay D.; NR TPU
Evgeniya Serebryakova N.; NR TPU Юлий Бай Дмитриевич; НИ ТПУ Евгения Серебрякова Николаевна; НИ ТПУ |
|
Subject |
competence, engineering invention, Elite Engineering Education, CDIO, active learning methods
компетенция, инженерное изобретательство, элитное техническое образование, инициатива CDIO, активные методы обучения |
|
Description |
The paper analyzes the results of implementing the CDIO Initiative in the Elite Engineering Education (EEE) supplementary training program at Tomsk Polytechnic University. The authors address the results of implementing active learning methods (ALM) that predict the success of students' training, information digestion speed, and increase in permanent knowledge.
В статье проанализированы результаты внедрения инициативы CDIO в дополнительную программу элитного технического образования (ЭТО) в Томском политехническом университете. Авторами рассмотрены результаты внедрения активных методов обучения (АМО), прогнозирующих успешность обучения студентов, скорость усвоения информации и увеличение остаточных знаний. |
|
Publisher |
МАДИ
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2016-03-10
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.adi-madi.ru/madi/article/view/252
|
|
Source |
Avtomobil'. Doroga. Infrastruktura.; № 1(7) (2016)
Автомобиль. Дорога. Инфраструктура. = Avtomobil'. Doroga. Infrastruktura.; № 1(7) (2016) 2409-7217 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://www.adi-madi.ru/madi/article/view/252/pdf_164
http://www.adi-madi.ru/madi/article/downloadSuppFile/252/503 |
|