Record Details

ECONOMIC ASPECTS OF CREATING AND PUTTING INTO COMMERCIAL OPERATION 9/19-SEAT PASSENGER AIRCRAFT

Civil Aviation High TECHNOLOGIES

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ECONOMIC ASPECTS OF CREATING AND PUTTING INTO COMMERCIAL OPERATION 9/19-SEAT PASSENGER AIRCRAFT
Экономические аспекты создания и внедрения в коммерческую эксплуатацию 9/19-местных пассажирских самолетов
 
Creator А. Fridlyand А.
R. Nizametdinov R.
Александр Фридлянд Абрамович; МГТУ ГА
Руслан Низаметдинов Равилевич; ГосНИИ ГА
 
Subject легкие многоцелевые самолеты; лимитная стоимость 9/19-местных пассажирских самолетов
 
Description The article analyzes the operation fleet of light multi-purpose aircraft of Russian air lines, the prospective need in light aircraft, depending on the type of aviation activity and formulates requirements to the limit price of 9/19-seat passenger aircraft.
В статье анализируется действующий парк легких многоцелевых самолетов российских авиакомпаний, перспектива потребности в легких самолетах, в том числе по сегментам авиационной деятельности (коммерческие воздушные перевозки, авиационные работы, авиации общего назначения), и формулируются требования по лимитной цене 9/19-местных пассажирских самолетов.
 
Publisher Moscow State Technical University of Civil Aviation (MSTU CA)
 
Date 2016-11-07
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://avia.mstuca.ru/jour/article/view/552
 
Source Civil Aviation High TECHNOLOGIES; № 214 (2015); 124-130
Научный вестник МГТУ ГА; № 214 (2015); 124-130
2079-0619
 
Language rus
 
Relation http://avia.mstuca.ru/jour/article/view/552/471
 
Rights Authors who publish with this journal agree to the following terms:Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).
Авторы, публикующие в данном журнале, соглашаются со следующим:Авторы сохраняют за собой авторские права на работу и предоставляют журналу право первой публикации работы на условиях лицензии Creative Commons Attribution License, которая позволяет другим распространять данную работу с обязательным сохранением ссылок на авторов оригинальной работы и оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы сохраняют право заключать отдельные контрактные договорённости, касающиеся не-эксклюзивного распространения версии работы в опубликованном здесь виде (например, размещение ее в институтском хранилище, публикацию в книге), со ссылкой на ее оригинальную публикацию в этом журнале.Авторы имеют право размещать их работу в сети Интернет (например в институтском хранилище или персональном сайте) до и во время процесса рассмотрения ее данным журналом, так как это может привести к продуктивному обсуждению и большему количеству ссылок на данную работу (См. The Effect of Open Access).